завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

Як збільшити кількість підписників у соціальних мережах завдяки контенту? Очевидний факт: лояльна аудиторія – це головний фактор, який дає змогу постійно збільшувати кількість продаж у соціальних мережах. А «потрібні» публікації заохочують користувачів залишати реакції і спілкуватися з компанією, збільшують охоплення, приводять нових підписників і збільшують активність тих, які вже є.

Тож вміти робити так, щоб кількість фоловерів росла, – це важливо.

Для чого взагалі потрібен контент, який залучає підписників на сторінку, і що він має на меті?

По-перше, це допомагає сформувати «лояльне ядро ​​аудиторії». Саме такий контент дає можливість бути соцмережам компанії не тільки джерелом інформації про акції, товари і знижки, а й місцем, де можна цікаво провести час, поспілкуватися, виграти призи, дізнатися щось нове…

Окрім того, цей контент, що залучає аудиторію, він водночас і заохочує користувачів до покупки «тут і зараз», до написання відгуків (що не менш важливо), позначення сторінки компанії на своїх особистих акаунтах тощо.

По-друге, подібні публікації збільшують охоплення! Підписники спілкуються, ставлять лайки, пишуть коментарі, репостять – усе це відповідь соцмереж, яка звучить: «Хеееей, тут цікаво!». І от таку публікацію бачить не тільки ваша безпосередня аудиторія, а й користувачі, яким потенційно може бути цікавою ваша компанія.

Ще більше корисної, перевіреної на практиці інформації. Просто запишись до нас на SMM курси.

Типи залучення аудиторії

Їх умовно можна поділити на прості та складні.

Простий тип. До нього належать такі інтерактиви, де користувачу потрібно зробити просту дію. Наприклад, з ряду написаних фактів обрати ті, які є неправильними. (До речі, маленький анонс: саме так «Skileo» планує перевіряти рівень підготовки одинадцятикласників до різних предметів ЗНО, тому підписуйся на наші сторінки в соцмережах, буде цікаво!)

І складний тип. Такі пости чи сторіси хочуть, аби користувачі виконали кілька різних дій: написали відгуки, відповіли на питання, проголосували, взяли участь у квестах, щоб позмагатися з іншими учасниками або виграти круті призи…

Однак зверніть увагу, що для неактивної аудиторії складний тип не підійде, бо для них це буде незрозумілим, грубо кажучи. А для активної – навпаки не зайде простий тип інтерактивів. Їм це буде вже нецікаво.

Є ще один поділ можливостей залучити аудиторію на інтерактиви довго‑ і короткотривалої дії.

Короткотривалі: вони мають просту логіку: щось швиденько зробив – відразу отримав результат. При цьому дія може бути дуже простою, на кшталт репоста або коментаря, а може бути більш складною, наприклад, «запиши у сторіс відгук про курс – отримай знижку на наступну покупку».

Суть інтерактивів довготривалої дії – це послідовне виконання різних завдань і змагання з іншими підписниками за цінні призи. Прикладом може бути запуск гри‑квесту. Щоправда, готуватися до цього потрібно дуже відповідально і заздалегідь.

Варіанти інтерактивів для соцмереж

Перейдемо до конкретних прикладів, які допоможуть зробити ваш контент таким, щоб на сторінці хотілося не лише залишитися, а й бути активним підписником. АЛЕ пам’ятайте про візуал: аби не псувати загальний вигляд сторінки інтерактивами, «підганяйте» їх під ваш особистий стиль і буде вам щастя!

Ребус

Усе максимально просто: створюємо ребус, закидаємо його у пост і зазначаємо під ним умови: учаснику необхідно розгадати цей ребус і написати правильну відповідь в коментарях. Переможцем може бути або ж перший учасник, що дав правильну відповідь, або якщо таких відповідей декілька, то можна використати рандомайзером серед коментаторів, які впоралися із поставленим завданням. Просто і цікаво!

Головоломка

Схожий варіант інтерактиву на попередній, однак з дещо іншим наповненням. Умова – вирішити головоломки. Правильну відповідь учасники пишуть у коментарях, а переможця вибираємо рандомно серед тих, хто дав правильну відповідь. АЛЕ зазначте, що учасник повинен бути підписником спільноти і поставити декілька лайків на сторінці.

Опис смайликами

Поставте своїм фоловерам питання, відповідь на яке можна дати, використовуючи емоджі. Наприклад, запропонуйте розповісти, як пройшов день, або описати сюжет улюбленого фільму.От тобі і маєш активність під постом!

Що зашифровано під смайликами?

Тут уже навпаки: пишете щось за допомогою емоджі ви, а відгадують – підписники. Шифрувати можна будь‑що: просто речення, слова із пісні, назву фільмів, книжок… Загалом, на що вистачить фантазії!

Гадання для підписників

Цікавий інтерактив, коли ви пропонуєте аудиторії дізнатися про своє недалеке майбутнє. Використовуємо для цього книжку! Насамперед обираєте автора і твір. Потім у пості зазначаєте умови: підписник у коментарях пише номер сторінки і рядочка на ній. Після цього той, хто веде сторінку, протягом дня буде відповідати фразою, яку несвідомо обрав фоловер. Її і трактуємо як передбачення на майбутнє!

Скріншот‑передбачення

Створіть кілька слайдів-передбачень і зберіть їх у відео чи гіфку з високою швидкістю зміни кадрів. Щоб отримати передбачення, учасник інтерактиву повинен зробити скріншот екрану. І готово!

Останній коментар

Запропонуйте підписникам тему для обговорення на ваш вибір. Це може бути, наприклад, опитування про продукцію чи про якість послуг компанії. Переможцем стане той, чий коментар виявиться останнім протягом відведеного часу.

Гра в слова

Про неї знають, напевно, всі. Тому з поясненням правил проблем не буде. Розпочинає гру адміністратор спільноти, а всі наступні учасники повинні написати слово, що починається на останню букву попереднього. Слова можна обмежити темою, пов’язаною з діяльністю компанії.

Переможець, якому дарується знижка на курс, наприклад, визначається або випадково серед тих, хто підписався і поставив лайк, або ж перемагає той, хто останній залишив коментар до слів «Стоп гра» від адміністратора спільноти.

Правда чи брехня?

Дуже популярний спосіб розважити аудиторію, особливо в мережі «Інстаграм». Під дописом перелічить декілька фактів: деякі з них мають бути правильними, деякі – відповідно ні. Хто з підписників перший перерахує усі потрібні номерки – той і переможець.

Т9

Так, ідеться про те Т9, про яке ви всі відразу і подумали. Простий інтерактив, у якому підписникам потрібно продовжити фразу за допомогою підказок від Т9 на телефоні. Можна грати на інтерес, можна запропонувати приз, а ще можна викладати найсмішніші варіанти у сторіс.

Що на фото?

Сховайте частину картинки (або заблюрте її цілком) і запропонуйте аудиторії вгадати, що там зображено. Перший учасник, що дасть правильну відповідь, і буде переможцем.

Гаряче/холодно

Згадайте число і запропонуйте підписникам вгадати його в коментарях. Краще загадати число певним чином пов’язане з вашою компанією. Це може бути кількість одиниць продукції, співробітників тощо.

Завдання того, хто веде сторінку, відповідати на кожен коментар «гаряче» або «холодно» відповідно до того близький цей варіант до правильної відповіді чи ні. Переможцем стає учасник, який відгадав число першим. І не забувайте, що підписка і лайк дописів – обов’язкові умови для перемоги.

Лотерея

Для початку цього інтерактиву зберіть призовий фонд: картки на знижки, якісь подарунки, сертифікати на можливість придбати ваш товар тощо. І не забудьте про один головний приз. Потім розробіть чат‑бота з варіантами виграшу, шансу на випадання призу і відповідями для випадків, коли учасник не виграв нічого.

Правила інтерактиву:

  1. У коментарях під публікацією учасник повинен написати слово «старт».  Йому відразу «видається» п’ять квитків, які дають можливість виграти приз.
  2. Як тільки учасник отримав свої квиточки, він повинен написати в коментарях слово «грати». Тоді йому прийде відповідь, у якій повідомлять або про виграш, або запропонують зіграти знову.
  3. Гра може тривати доти, поки не закінчаться квитки. Спочатку їх є п’ять, але можна заробити ще три квитка, якщо учасник залишить коментарі під іншими постами.

Квест

Для реалізації цього інтерактиву придумайте персонажа з історією, що має різні сюжетні лінії. У чому суть? Розвиток сюжету цілком і повністю залежить від підписників! Визначаються подальші дії героя шляхом голосування в опитуваннях.

Пам’ятайте: чим цікавіше ваша історія, тим більша ймовірність успіху цього інтерактиву.

Відгадай

Тут для того, щоб підняти активність підписників, використовуйте новини і події, які мають відбутися. Як? Наприклад, запропонуйте вгадати, хто отримає «Оскар» цього року чи виграє в якомусь іншому конкурсі. Можна грати на інтерес, а можна і на приз. Як собі задумаєте!

Три слова

Запропонуйте аудиторії дати вам відповідь на якесь питання за допомогою лише трьох слів. Наприклад, «Як провели літо»?

Абревіатура

Придумайте слово, що має зв’язок із вашим товаром, і запропонуйте підписникам розшифрувати його, ніби це абревіатура. Варіант, який набере найбільше лайків, – потенційний переможець, якщо це гра не просто на інтерес.

Челендж

Запропонуйте аудиторії прийняти виклик і поборотися за приз! Це може бути фото «до» та «після», цікавий підпис до картинки, незвичайне фото вашого товару тощо. Щоб приєднатися до челенджу, підписники діляться своїми роботами у себе в сторіс, позначають вашу сторінку, ставлять лайки і відзначають друзів у коментарях.

Тест‑картинка

У дописі виставіть декілька картинок, кожна з яких має своє значення, і запропонуйте підписникам вибрати одну з них. Вказавши номер у коментарях, вони отримують у відповідь значення вибору саме цієї картинки. Можна відповісти в особисті повідомлення, відразу отримаєте можливість спілкуватися з ним надалі.

Опиши назвою…

Ще один варіант розважити аудиторію. Запропонуйте підписникам описати свою роботу назвою фільму, пісні чи товару компанії.

Надіємося, що ці інтерактиви стануть вам у нагоді і ваша аудиторія буде найнайнайактивнішою. Щасти!

Корисна інформація? Сподобалось? Запрошуємо на наші SMM курси.