завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

Фріланс стає все популярнішим, а тому більше і більше людей починають використовувати його як основний вид заробітку.

Напевно, вже нікого не дивує той факт, що вашим потенційним клієнтам пропонують аналогічні послуги. Так і утворюється конкуренція!

Її усвідомлення і прийняття відіграє важливу роль в роботі кожного фрілансера. Розгляньмо декілька порад про те, як спокійно працювати в умовах високої конкуренції та завжди залишатися на плаву.

Як не варто боротися з конкуренцією?

Конкуренція – це показник того, що на ваші послуги є попит. І перш, ніж активно боротися з конкурентами, потрібно подумати про власну вигоду і користь від цього. Чи не краще буде усі сили, спрямовані на усунення інших гравців, направити на розвиток власного бренду, аби зробити свій продукт якісним та доступним?

 Саме те, що ви можете запропонувати кращі послуги і високу якість роботи і буде вашою секретною зброєю, яка автоматично усуне конкурентів на задній план!

Конкуренти – друзі

Ні в якому разі не сприймайте конкурентів на фрілансі негативно. Тут важливо мати друзів, а не ворогів.

По-перше, вашому другові-конкуренту можуть запропонувати проект, на який у нього зовсім не буде часу. Знаючи, що ви хороший фахівець, він порадить своєму клієнтові саме вас. Що може бути краще, ніж рекомендація від людини, якій довіряє клієнт? Натомість ви можете робити так само, аби не відмовляти хорошому клієнтові і не втратити його.

По-друге, якщо ви формуєте коло друзів-фрілансерів, ви маєте потужну комунікативну сферу, представники якої підтримають вас, підкажуть вирішення проблеми або поділяться ідеями для контенту.

Я – експерт

Якщо у вас є соціальні мережі, то ви можете завоювати авторитет і залучити велику кількість клієнтів.

Ведення блогу – це вагома частина вашого маркетингового плану. Замість того, щоб публікувати посилання на свої послуги і портфоліо, покажіть, що зацікавлені в своїй сфері роботи. Діліться з аудиторією корисною інформацією. Це може бути як особиста історія, в якій ви даєте поради як впоратися з проблемою, так і посилання на корисні матеріали.

Спілкування з іншими людьми і обмін порадами також допоможуть вам завоювати авторитет потенційного покупця.

Лайфхаки з УТП

Що таке УТП? Це унікальна торгова пропозиція. Дуже важливо, щоб клієнт бачив: у вас є вигідніші пропозиції, ніж десь‑інде.

Маркетингові дослідження показали, що покупці хочуть мати вибір, коли йдуть за покупками. Ну подумайте самі: ви ж надасте перевагу магазинові, у якому буде широкий вибір продукту у порівнянні з тим, який пропонує все одноманітне, правда?

Аналогічно з вашим профілем фрілансера. Якщо ви пропонуєте тільки одну послугу, покупці будуть вважати, що ви новачок, не знаєте, що робите, і маєте обмежений набір навичок. Запропонуйте в своєму профілі, як мінімум, три (пов’язаних між собою!!!) послуги. Так клієнт буде почувати себе комфортніше і зробить вибір на користь вашої пропозиції.

Якщо ви не знаєте, які ще послуги можна запропонувати. Дамо вам пораду: по‑перше, знайдіть людей, які спеціалізуються на тому ж, що і ви; і перегляньте, чим приваблюють клієнтів ваші конкуренти.

Аналізуйте, а не порівнюйте

Порівнювати себе з іншими – це нормально, так роблять усі. Але часто порівняння може принести лише негативні наслідки: подарувати невпевненість у собі чи збити вас з мети.

Краще аналізувати конкурентів.

Що це означає? Подивитися, які інструменти і методи вони використовують, щоб залучити клієнта, і подумати, як ви можете це використовувати в своїй роботі.

Відгуки – наше все

Відгуки про вашу роботу – це відмінний спосіб сформувати довіру клієнта, який ніколи не зустрічався з вами особисто. Додайте якомога більше відгуків на вашій сторінці в соціальних мережах або персональному сайті.

Пам’ятайте, що конкуренція – це добре! Подивіться на неї з позитивного боку, і тоді вона не заважатиме вашому успіх, а, навпаки, сприятиме його зростанню.

білий папір для принтера на macbook pro