завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

Чули про підпільну торговельну платформу «Marketo»? Вона спеціалізується на продажі краденої інформації. Як вона працює? Адміністрація ресурсу розсилає листи конкурентам постраждалих компаній, пропонуючи їм купити крадену інформацію, що може стати їм у нагоді.

«Marketo» – порівняно новий ресурс, що з’явився навесні цього року. Ще у травні власник маркетплейсу почав зв’язуватися зі ЗМІ та ІТ-дослідниками для просування свого сайту. «Ми – представники нової торговельної платформи «Marketo», яка незабаром стане найкращим ресурсом для пошуку, покупки і продажу будь‑якої інформації про всі компанії», – писав адміністратор.

Коли журналісти поцікавилися у представника «Marketo», звідки адміністрація торговельного майданчика бере інформацію (викрадає сама або ж отримує від інших хакерських груп), ті заявили, що «це просто торговельна платформа для людей, у яких є інформація для продажу, ми ж компанії не зламуємо».

Як вони працюють? Адміністрація маркетплейсу спочатку зв’язується з конкурентами постраждалих компаній (чиї дані можна придбати на «Marketo»), пропонуючи їм зразки інформації і їх купівлю.

Наприклад, у квітні цього року на «Marketo» з’явилася заява про злам великої компанії, що працює у сфері важкого машинобудування і оборонних технологій. Схоже, покупців на цю інформацію знайти не вдалося, і представники «Marketo» стали розсилати листи конкурентам жертви, щоб запропонувати їм «демонстраційний пакет» крадених даних. До списку конкурентів, які отримали такі послання, входять міжнародні компанії з доходом в мільярд доларів, чиї назви, за словами журналістів, знайомі кожному, однак вони залишилися секретом.

«Добрий день, ми «Marketo», і нам відомо, що у вас є конкурент – «Komatsu». Тому ми вважали за потрібне повідомити вам, що ми їх атакували і маємо досить цікаву інформацію. У нас є конфіденційні і особисті дані, інформація про їхні податкові платежі, клієнтів і партнерів. Це може серйозно знизити вартість їхніх акцій на NASDAQ », – цитує одне з таких листів видання.

Загалом, спроби привернути увагу конкурентів – не нова тактика для здирників. І, на жаль, робоча тактика.