завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

Історія стартапу Grammarly бере свій початок у 2009 році. Саме тоді троє українців поставили собі за мету допомагати людям писати оригінальні та граматично досконалі тексти англійською. Засновники компанії, яка на сьогодні має офіси у Нью-Йорку, Сан-Франциско, Ванкувері і оцінюється у більш ніж мільярд доларів, навіть уявити не могли такого розвитку подій. Сьогодні сервісом Grammarly користується 30 млн людей щодня, і це ще далеко не межа. У чому секрет успіху стартапу та як все починалось, сьогодні у статті. 

Стартап Grammarly почав зароджуватись ще у далеких 2000-х. Тоді Олексій Шевченко та Максим Литвин створили продукт, метою якого було виявляти плагіат у наукових роботах студентів. Сервіс мав назву MyDropBox і у свій час користувався значною популярністю. Його використовували викладачі і студенти у 800 університетах. Перші, щоб впевнитись в оригінальності робіт студентів, другі – аби перевірити себе. Згодом сервіс купили компанія Blackboard, а засновникам спала на думку ідея нового стартапу. 

Оглядаючись на попередній досвід Олексій, Максим та їх третій товариш Дмитро помітили тенденцію, що більшість людей не пишуть тексти власноруч, а копіюють чужі. Їх зацікавила ця тенденція, і згодом вони таки знайшли причину. Засновники Grammarly вважали, що люди відмовляються писати тексти самостійно тому, що не мають впевненості у власних навичках граматики та копірайтингу. І це стало для них поштовхом аби створити продукт, який допомагатиме людям із письмовою комунікацією. 

Саме так і почалась нова історія сервісу Grammarly. Троє друзів вклали в нього чудову місію: удосконалювати комунікацію людей, змінюючи їх життя на краще. Таким чином продукт був спрямований на те, щоб люди почали активніше спілкуватись англійською та влучно передавали свою початкову думку. Тодішня ціль є актуальною і до сьогодні. Саме вона “запалює” власників стартапу рухатись далі та відточувати свій продукт до ідеалу. 

То як же влаштований Grammarly? Сервіс працює на основі штучного інтелекту. Тож коли користувач пише свій текст, система одразу ж аналізує кожне речення та пропонує як можна зробити його краще. Існують чотири групи рекомендацій. Одні стосуються правильності тексту, інші його лаконічності або навіть захопливості змісту. У кінцевому результаті, користувач отримує зрозумілий по змісту та граматично досконалий текст. 

Здавалося б у світі так багато сервісів для перевірки правопису, які підтримують безліч мов, то чому тоді шаленою популярністю користується лише Grammarly? Оригінальність продукту в тому, що він не передбачає лише виправлення граматичних та пунктуаційних помилок, але й рекомендує, як зробити текст більш лаконічним і вдалим по змісту. Засновники запевняють, що граматика це не завжди вирішальний фактор, адже речення може бути складним для сприйняття. Відповідно ефективність та цінність тексту знижується. Сервіс також слідкує, щоб у тексті не було повторів і пропонує як урізноманітнити вживані у тексті слова. 

Ще одна неймовірна функція Grammarly – це тон тексту. Часто відправляючи комусь листа, ми не можемо бути на 100% впевненими у тому чи адресат зрозуміє, які емоції ми вкладали у даний текст. Адже у нас не має зорового контакту із співрозмовником, ми не бачимо жестикуляції. Саме для цього існує функція детектору тону. З її допомогою адресант може визначити як сприйматиме його текст майбутній читач.  

На сьогодні компанія Grammarly базується в офісах у Нью-Йорку, Сан-Франциско та Києві. А загальна кількість працівників перетнула цифру 400 і продовжує рости. Один із засновників цього неймовірного стартапу Дмитро Лідер, відповів на запитання про рецепт успіху так: “У нас не було рецепту успіху, але ми бачили сенс життя в реалізації власних цінностей, завдяки створенню цього продукту”.