завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

як заробити на ТікТок

Понад 50% активних користувачів TikTok — підлітки та молоді люди віком від 16 до 24 років. Соціальна мережа з короткими відео по-справжньому завоювала молодь у всьому світі, й продовжує шаленими темпами нарощувати популярність. То в чому ж секрет тіктокерів, та як заробити гроші у ТікТок? Дізнаймось просто зараз.

TikTok — з чого все почалось?

Якщо ви досі не знайомі з цією соціальною мережею, й хочете краще розуміти, де стільки часу проводить ваша дитина — зараз розповімо. 

TikTok — додаток для створення та поширення відеофайлів та онлайн-трансляцій. Платформа запущена у 2016 році китайською компанією ByteDance, й дозволяє користувачам створювати музичні, комедійні та танцювальні ролики тривалістю до 3 хвилин. 

Зараз, це — найпопулярніша платформа для коротких відео та найулюбленіша соцмережа молоді та підлітків. Спочатку додаток мав назву Douyin, а згодом, через великий успіх у Китаї та Таїланді, його почали просувати на європейський та американський ринок під відомою нам назвою — ТікТок. 

Засновник додатку — 37-річний програміст Чжан Імін. У 29 років він започаткував компанію ByteDance, офісом якої спочатку була звичайна орендована квартира. Інвестори не надто захоплювалися молодим підприємцем та сильно сумнівалися в його ідеях. Імін розповідає, що навіть потенційні партнери не завжди сприймали його серйозно через “дитячу” зовнішність, й бажали краще поговорити з кимось з колег. Та це не завадило підприємцеві вже через 7 років потрапити до списку Forbes, а згодом — запустити відомий у всьому світі додаток.

Успішному виходу TikTok на міжнародний ринок посприяло придбання сервісу Musical.ly. На той момент, цей додаток був дуже популярний серед підлітків. Тут вони могли співати відомі пісні під фонограму та знімати це на відео. 

Після придбавання компанією ByteDance, фактично уся багатомільйонна аудиторія Musical.ly перетекла в TikTok. Адже цей додаток мав ширший функціонал та власну систему рекомендацій на основі штучного інтелекту. А значить — пропонував користувачам більш релевантний контент. 

10 фактів про TikTok 

  1. TikTok — додаток, який скачують найчастіше у всьому світі. Так, за час існування його завантажили понад 2 мільярди разів, й ця цифра продовжує рости. Аудиторія додатку розмовляє на 75 мовах та мешкає в 154 країнах світу. 
  2. У TikTok — 800 мільйонів активних користувачів. Тут він виграє у таких гігантів, як Twitter, LinkedIn. Достойну конкуренцію соцмережі може скласти лише Instagram.
  3. Основна аудиторія додатку — покоління Z, а не діти. Це підлітки та молоді люди, яким зараз виповнилося 16-24 роки. Лише приблизно 30% аудиторії ТікТоку — люди, які старші 25-ти.
  4. 34% активної аудиторії TikTok постить щодня, як мінімум 1 раз. Адже щоб залишатися в тренді, тут потрібно регулярно публікувати контент.
  5. Фішка TikTok — локалізований контент. Саме завдяки цьому локалізованому контенту — різних конкурсів, челенджів та хештегів, які підтримують і зображають тренди — глобалізована соціальна мережа стала популярною в різних регіонах світу. У вкладці “Для вас”, яка формується на основі, у тому числі вашої локації, користувачі проводять максимум часу. 
  6. У TikTok легко створювати контент. Для цього достатньо мати креативність та навички відеомонтажу. Тож якщо ви бажаєте навчитися класно обробляти відео — чекаємо на курси відеомонтажу, й із задоволенням допоможемо. 
  7. TikTok — найдорожчий стартап у світі. Зараз його вартість оцінюється у $ 75 млрд. З огляду на це, додаток навряд чи змінить власника, й стане частиною якоїсь американської корпорації.
  8. Користувачі TikTok проводять в додатку понад 50 хвилин в день. А це не менше, ні у Фейсбуці та Інстаграмі, що ще раз свідчить про популярність цієї соціальної мережі. Не дивлячись на її відносно невеликий вік.
  9. Соціальна мережа доступна в 141 країні 155. А найбільш популярна — в Південній Америці.
  10.  До 90% користувачів ТікТок відкривають додаток щодня. Про це свідчить дослідження GlobalWebIndex, зроблене у 2019 році.

Які навички потрібні, щоб стати успішним тіктокером?

Вагома перевага соціальної мережі полягає в тому, що тут легше стати популярним, ніж в Instagram. А все тому, що TikTok дає користувачам органічне охоплення. Навіть якщо у вас майже немає підписників, ваше відео може стати вірусним. Алгоритми додатку засновані на можливостях штучного інтелекту, тому він показує користувачам саме те, що вони хочуть бачити. 

Тому якщо іншим подобається ваш контент — отримаєте органічний приріст аудиторії. Без фінансових вкладень, гівів, колаборацій з іншими блогерами — так, як це робиться в Instagram.

Тож що треба, щоб стати успішним тіктокером? Насамперед:

  • Креативність — конкуренція тут велика, тож створюйте цікавий, оригінальний контент. Вам потрібні свіжі ідеї! І, звісно ж, не варто використовувати ті ж фільтри та ефекти, що й всі — виділяйтесь!
  • Комунікативність — вам треба вміти спілкуватися з аудиторією та залучати своїх глядачів до взаємодії.
  • Послідовність — публікуйте відео регулярно, в один і той самий час.
  • Знання відеомонтажу — щоб робити нарізки, додавати ефекти, вставляти музику та…все, що ви тільки зможете вигадати. 

Бути тіктокером — це означає постійно шукати нові теми для відео, мати власний впізнаваний стиль, виділятися серед сотень акаунтів та вміти втримувати увагу глядача. 

Звісно ж, варто набратися терпінням: стати відомим блогером за декілька місяців точно не вдасться. 

А ще — вам не завадять базові знання SMM (маркетингу в соцмережах) та відеомонтажу. Це допоможе підійти до розвитку акаунту більш професійно. Здобуту в ТікТок аудиторію можна перевести в іншу соцмережу — наприклад, в Instagram, щоб розвивати блог там. А згодом — монетизувати його. 

Як заробити гроші у ТікТок?

Є декілька способів монетизації ТікТок. Це:

  1. Пряма реклама з вашого профілю. Зазвичай, продажі реклами ведуть тіктокери з 10 000 підписників. 
  2. Монетизація прямих ефірів. Функція додатку, яка доступна тіктокерам з 1000+ підписників. Під час трансляції глядачі можуть купувати стікери за монети та дарувати їх вам. Ви отримуєте 80% від вартості стікера на баланс, а потім можете перевести їх в реальні гроші. 
  3. Реферальні програми від компаній. Ви рекламуєте товари, а ваші глядачі — переходять за реферальним посиланням. Ви отримуєте відсоток від замовлень, зроблених за реферельним посиланням. 
  4. Амбасадорство. Тіктокери з великою аудиторією можуть стати амбасадором бренду та співпрацювати з ним на постійній основі.

Тож якщо ви бажаєте розвиватися в цьому напрямку — такі можливості дійсно є. А якщо хочете краще розуміти, як все влаштовано в соцмережах — запрошуємо на курс SMM