Ви точно чули твердження, що не можна перевіряти, наскільки продукт затребуваний, продаючи його друзям і знайомим. Не запитувати: «Чи будете ви ним користуватися?», а брати й таки продавати за гроші. Друзям – так, не варто. Справжній друг може купити все, що завгодно. А ось продавати знайомим – це вже зовсім інша справа. У такому випадку не тільки можна, а й треба.
Насамперед варто знайти серед своїх знайомих людей, які за формальними (!) ознаками є для Вас цільовою аудиторією – на кшталт «молода мама» або «власник невеликого інтернет-магазину».
Перше можливе заперечення – «вони не куплять», це для них занадто складно або занадто дорого, або ж не так важливо. Це перший тривожний дзвінок! Може почати закрадатися сумнів, що ми уявляємо собі в ролі покупців якихось ідеальних (для нас) людей, яких навіть не існує.
Друге заперечення – «мені ніяково буде їм це продавати». Це другий тривожний дзвіночок. Ми підсвідомо розуміємо, що наш продукт не потрібний для типового представника цільової аудиторії, і в нас немає навіть аргументів, щоб переконати їх у зворотньому. Жах…
Третє заперечення – «у них немає на це грошей». Третій тривожний дзвінок. А звідки тоді на це візьмуться гроші в інших представників цільової аудиторії? Або як ми пояснимо для когось, що на це варто витратити кошти, якщо нам соромно переконати купити це знайому людину.
Загалом, просувайте такий продукт, який буде не соромно піти і продати знайомій вам людині. І яка його купить. І яка після цього вас не поб’є. І не перестане з вами розмовляти.