завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

  • Ви точно чули твердження, що не можна перевіряти, наскільки продукт затребуваний, продаючи його друзям і знайомим. Не запитувати: «Чи будете ви ним користуватися?», а брати й таки продавати за гроші. Друзям – так, не варто. Справжній друг може купити все, що завгодно. А ось продавати знайомим – це вже зовсім інша справа. У такому випадку не тільки можна, а й треба.
  • Насамперед варто знайти серед своїх знайомих людей, які за формальними (!) ознаками є для Вас цільовою аудиторією – на кшталт «молода мама» або «власник невеликого інтернет-магазину».
  • Перше можливе заперечення – «вони не куплять», це для них занадто складно або занадто дорого, або ж не так важливо. Це перший тривожний дзвінок! Може почати закрадатися сумнів, що ми уявляємо собі в ролі покупців якихось ідеальних (для нас) людей, яких навіть не існує.
  • Друге заперечення – «мені ніяково буде їм це продавати». Це другий тривожний дзвіночок. Ми підсвідомо розуміємо, що наш продукт не потрібний для типового представника цільової аудиторії, і в нас немає навіть аргументів, щоб переконати їх у зворотньому. Жах…
  • Третє заперечення – «у них немає на це грошей». Третій тривожний дзвінок. А звідки тоді на це візьмуться гроші в інших представників цільової аудиторії? Або як ми пояснимо для когось, що на це варто витратити кошти, якщо нам соромно переконати купити це знайому людину.
  • Загалом, просувайте такий продукт, який буде не соромно піти і продати знайомій вам людині. І яка його купить. І яка після цього вас не поб’є. І не перестане з вами розмовляти.
руки, сформовані разом з червоною фарбою серця