завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

Напрям дропшипінгу активно розвивається протягом останніх кількох років. Дана ніша вже вщент наповнена ентузіастами. Проте продовжує щодня поповнюватись новими бажаючими спробувати себе у цьому бізнесі. Як і будь-яка інша ідея, дропшипінг здається всім легкою наживою, яка при мінімальних витратах часу та грошей, здатна принести великий прибуток. Проте чи так це насправді? Пропонуємо вам ознайомитись не лише з перевагами, але й з існуючими недоліками дропшипінгу. Адже вчитись на чужих помилках завжди краще. Можливо саме ця стаття допоможе вам побудувати успішний бізнес по дропшипінгу. У всякому разі, після прочитаного ви дізнаєтесь про більшість “підводних каменів” та сформуєте чітку і правдиву картину щодо даного напрямку.

Спершу коротко розберемо, що таке дропшипінг. Та перейдемось по його перевагах та недоліках. 

Дропшипінг є однією із моделей підприємництва, суть якої полягає в тому, що посереднику не потрібно мати “на руках” товар. Необхідну кількість одиниць товару він замовляє у виробника, коли у нього вже є на цей товар покупець. Після чого виробник відправляє товар одразу ж покупцю, а отже саме він несе відповідальність за зберігання речей на складі, пакування, відправлення. Таким чином у виграші залишаються обидві сторони. Посередник – ставить на товар націнку та отримує свій заслужений прибуток за те, що знайшов покупця. Виробник – отримує збут власних товарів, а отже не має проблем із залишками та поганою рентабельністю товарів.

Покроково процес дропшипінгу відбувається наступним чином (ви в даному випадку “посередник”):

1 крок: Укладання договору між виробником і продавцем (посередником).

2 крок: Створення посередником сайту інтернет-магазину/ акаунту в інстаграм, які своєчасно наповнюються товарами. При цьому посередник повинен слідкувати чи дані товари все ще в наявності, а вказані ціни актуальні.

3 крок: Посередник займається пошуком і залученням покупців.

4 крок: Передача замовлень, отриманих завдяки двом попереднім пунктам, виробнику.

5 крок: Відправка товару кінцевому покупцю, здійснюється виробником у зазначені терміни.

Безперечно у дропшипінгових відносинах безліч переваг, розберемо основні. 

По-перше, це великий вибір товарів. Завдяки тому, що посереднику не потрібно закуповувати значний обсяг товару і зберігати його на окремому складі, він має змогу постійно розширювати власний асортимент. В цьому криється одразу і друга перевага: постачальнику не потрібно мати товар “на руках”. Все, що треба – лише кілька якісних фото кожної одиниці товару, які він виставлятиме у своєму інтернет-магазині. Таким чином, посередник не стикається із проблемою залишків вже не актуальных моделей товару, з якою часто стикаються продавці.

У цю бізнес-віху легко увійти. Для початку кар’єри в дропшипінгу не потрібні великі вкладення. Таке заняття не забере увесь ваш вільний час, адже обробка замовлень, отримання матеріалів, виготовлення товару та його зберігання – це не ваші турботи. Ви абсолютно вільні в плані співпраці. Обирати декілька постачальників, з якими будете вести бізнес чи лише одного, справа ваша. Таким чином, ви можете експериментувати з асортиментом, збільшуючи його в залежності від кількості постачальників. А також порівнювати умови співпраці/ швидкість доставки та інші фактори, і згодом робити висновки по кожному виробнику. 

А тепер, перейдемо до обіцяних недоліків. Першим і одним із самих важливих є низький бар’єр входу. Так так, вище ми говорили, що це перевага. Але і у переваг є зворотна сторона медалі. Легкий вхід у середовище дропшипінгу, породжує високу конкуренцію. А отже, посереднику треба активно працювати над інструментами, які можуть виділити його з поміж інших: рівень сервісу, оригінальний контент, активне ведення сторінки магазину у соцмережах, наявність сотень позитивних відгуків і т.д. Крім того, посереднику потрібно мати хороший бюджет на рекламу. Адже без просування, у віртуальному просторі вас, скоріш за все, ніхто не помітить.

Наступний недолік – це співвідношення вашого успіху та часу, який ви готові витрачати. Інтернет-магазин завжди вимагатиме від вас багато уваги і часу. Звісно лише у тому випадку, якщо ви справді хочете займатись цим всерйоз та бачити результат. Писати унікальні тексти під кожним товаром, робити якісні фото товару, слідкувати за актуальністю цін та описом, швидко відповідати на повідомлення та ще багато справ протягом дня. Тому подумайте спершу, чи знайдеться у вас вдосталь часу для такого “легкого” бізнесу.

Ще один вагомий ризик – поведінка постачальника. Цей фактор передбачити неможливо. Якби сильно ви не намагались догодити вашим покупцям, ви ніколи не будете на 100% певні, що постачальник все відправить вчасно. Особливо якщо це ваш новий, ще не перевірений партнер. Саме тому, рекомендують співпрацювати з кількома постачальниками, щоб уникнути таких, несприятливих  ситуацій. Адже це може  негативно вплинути на репутацію вашого онлайн-магазину.

Також існує проблема унікальності товару від виробника. Зрозуміло, що даний товар рекламуєте не лише ви, але ви ж хочете, щоб вибір потенційного покупця пав саме на вашу сторінку. Є фактори, на які ви вплинути не можете, але те, що у ваших силах (сервіс/ контент/ реклама), ви повинні довести до досконалості. 

І останній недолік, який теж можна віднести до “зворотної сторони медалі” – проблема масштабування. Якщо вам вже вдалось розкрутитись і масштабувати свої продажі, то чи готові до цього постачальники? Чи зможуть вони забезпечувати вас необхідною кількістю товару, якщо вам потрібно буде, до прикладу, більше 50 одиниць/день. Про це теж варто подумати заздалегідь. 

Ви можете і не зіткнутись з усіма переліченими вище ризиками. Тому лякатись не варто, спробувати однозначно треба, якщо сфера торгівлі, комунікації і бажання працювати на себе самого, приваблюють вас. До того ж в Україні на дропшипінг чекають дуже хороші перспективи. 

На сьогодні така модель торгівлі набуває значної популярності серед великих інтернет-магазинів Америки та Європи, але Україна теж не пасе задніх. Судіть самі, дропшипінг – чудова можливість мати свій бізнес, не турбуючись про ряд таких важливих питань, як логістика, закупівля матеріалів, бухгалтерія та ін. Єдине, на що варто звернути увагу посереднику – це маркетинг і розкрутка власних інтернет-магазинів, з метою збільшення продаж. Тому дропшипінг в Україні, безперечно є одним із самих простих та безпечних методів отримати непоганий прибуток. Від вас треба лише велике бажання та Інтернет. Цікаво, що налагодивши роботу, ви можете працювати із будь-якої точки світу. 

Якщо ви давно цікавились дропшипінгом, то зараз саме час наважитись та спробувати. Впевнені, що ці поради зможуть вберегти вас від падінь та невдач! Нехай щастить!