завантаження...

Адреса:

місто Львів, 79020, вул. Варшавська, 193

Щоб з’ясувати, як реклама впливає на офлайн-покупки, перше, що робимо, – це підключаємо спеціальний інструмент офлайн-конверсій у Facebook Ads.

Як він працює?

У цьому інструменті алгоритми зіставляють людей, які бачили рекламу в Instagram, з базою (це може бути чи номер телефон, чи email) тих, хто зробив якусь покупку в магазині.

Як підключити офлайн-конверсії в кабінеті?

Ловіть покрокову інструкцію:

  1. Створюємо в бізнес‑менеджері групу офлайн-подій;
  2. Зв’язуємо їх із потрібним рекламним акаунтом;
  3. У Events Manager завантажуємо потрібний файл у цю ж групу офлайн‑подій;
  4. Чекаємо поки прийдуть результати (до речі, це може статися за 15 хвилин, а може – за 48 годин. Так що маємо терпіння!);
  5. Дивимося результати зіставлення в Ads Manager чи в рекламному звіті.

Офлайн‑покупки відображаються разом з іншими подіями. І в підсумковому звіті це знижує ціну покупки і збільшує ефективність реклами

АЛЕ…

  1. Насамперед варто все ж таки оцінити якість обслуговування покупців у «точці продажу» та проаналізувати інші фактори, які можуть негативно відбитися на кількості конверсій. Ми ж не хочемо, щоб попри дієвість реклами клієнтів все одно не було, правда?
  2. У цієї системи є свої недоліки та власні «але». Особливо відчутно це стало з введенням нових правил iOS 14.5. Покупки користувачів, які відмовилися від відстеження, не враховуватимуться. Не забудьте про цей нюанс!
  3. Усі, хто працюють з Facebook, прекрасно знають: система любить давати збої. Тому до цього теж будьте готовими.

Але загалом – це хороший інструмент, аби побачити реальну картину щодо реклами і її ефективності.

особа, яка користується як ноутбуком, так і смартфоном