
Щоб з’ясувати, як реклама впливає на офлайн-покупки, перше, що робимо, – це підключаємо спеціальний інструмент офлайн-конверсій у Facebook Ads.
Як він працює?
У цьому інструменті алгоритми зіставляють людей, які бачили рекламу в Instagram, з базою (це може бути чи номер телефон, чи email) тих, хто зробив якусь покупку в магазині.
Як підключити офлайн-конверсії в кабінеті?
Ловіть покрокову інструкцію:
- Створюємо в бізнес‑менеджері групу офлайн-подій;
- Зв’язуємо їх із потрібним рекламним акаунтом;
- У Events Manager завантажуємо потрібний файл у цю ж групу офлайн‑подій;
- Чекаємо поки прийдуть результати (до речі, це може статися за 15 хвилин, а може – за 48 годин. Так що маємо терпіння!);
- Дивимося результати зіставлення в Ads Manager чи в рекламному звіті.
Офлайн‑покупки відображаються разом з іншими подіями. І в підсумковому звіті це знижує ціну покупки і збільшує ефективність реклами
АЛЕ…
- Насамперед варто все ж таки оцінити якість обслуговування покупців у «точці продажу» та проаналізувати інші фактори, які можуть негативно відбитися на кількості конверсій. Ми ж не хочемо, щоб попри дієвість реклами клієнтів все одно не було, правда?
- У цієї системи є свої недоліки та власні «але». Особливо відчутно це стало з введенням нових правил iOS 14.5. Покупки користувачів, які відмовилися від відстеження, не враховуватимуться. Не забудьте про цей нюанс!
- Усі, хто працюють з Facebook, прекрасно знають: система любить давати збої. Тому до цього теж будьте готовими.
Але загалом – це хороший інструмент, аби побачити реальну картину щодо реклами і її ефективності.